Här är Nate
Lillgamla 11-åringen Nate Wright tar sig igenom sexan med sina bästa vänner Francis och Teddy. Det kan handla om att hantera katastrofer hemma eller kvarsittning i skolan, men Nate är van vid utmaningar och uttrycker sig genom serierna han skapar.
Nate hoppas imponera på sin förälskelse Jenny, men hans kattfobi hotar att förstöra hans inre lugn.