Hero Inside
Efter ett gräl med Mike blir Nick kidnappad av Dirk O. Mike måste lägga ner stridsyxan mot sin vän och mantla den hemliga identiteten Superhäftigmannen för att rädda Nick från Dirk och hans seriehjälte Mumietjejen.