Horsepower
När tävlingssäsongen 2020 närmar sig sitt slut försöker Oisin Murphy försvara sin titel som Champion Jockey. Men förseelser i hans privatliv innebär att han riskerar en långvarig avstängning.
Efter prins Philips död försöker Andrew och Oisin ge drottningen ett lyft. Efter sitt comebacklopp är Alcohol Free en av favoriterna till att vinna 1000 Guineas.
Fem spektakulära dagar på Royal Ascot; Kingsclere skickar sitt starkaste team hittills till tävlingen. Kommer det att räcka för att de ska kunna konkurrera med racingens supermakter på världsscenen?