How to Screw It All Up
Efter att Albas skolresa blivit inställd upptäcker hon att några klasskompisar planerar en roadtrip bakom föräldrarnas rygg, och bestämmer sig för att försöka få en plats i bilen.
Just när Alba börjar hitta sin plats på resan - och bland sina nya vänner - börjar bekymmer hemifrån göra sig påminda.
Efter att gänget nätt och jämnt lyckats ta sig ut ur det hyrda huset tvingas de återvända dit när de inser att en av dem saknas. När vännerna sen överväger att avbryta resan försöker Alba få dem att tänka om.
Med slut på valmöjligheter och ingenstans kvar att vända sig talar Alba slutligen om sanningen för sina vänner.
Gänget är desperata att få bort Alba från sin bror och samlas på nytt för att erbjuda henne chansen till ett nytt äventyr.