I am Groot
Det busiga barnet Baby Groot lär sig att växa upp bland stjärnorna med hjälp av sina vänner och sin familj i det omtumlande superhjälteteamet Guardians of the Galaxy.
Groot's First Steps
Baby Groot är äntligen redo att försöka ta sina första steg ur sin kruka, bara för att lära sig att han måste gå innan han springer.
The Little Guy
Groot upptäcker en miniatyrcivilisation som tror att det till synes enorma trädbarnet är hjälten de har väntat på.
Groot undersöker ett skrämmande brus som har förföljt Quadranten, vilket leder till en dance-off.
Groots försök att använda badleksaker, ljus och badbomber leder till en röra av episka proportioner och efter att hans blad växer till buskiga proportioner beslutar Groot att ta sin frisyr i sina egna händer och blir kreativ med sin nya frisyr.
Groot avser att måla ett familjeporträtt av sig själv och Guardians, bara för att upptäcka hur rörigt den konstnärliga processen kan vara.