Jack Wrights testamente
När affärsmagnaten Jack Wrights testamentet avslöjar att hans tredje hustru och söner nästan helt har uteslutits från arvet börjar kommissarie Morgan misstänka mord. Familjestriden trappas upp - och alla är misstänkta.