Irrésistible
Adèle, en podcastskapare, blir kär i Arthur, en matematiker. Men varje gång hon är med honom får hon panikattacker. Hon upptäcker att hon lider av posttraumatiskt stressyndrom till följd av sitt tidigare förhållande.