It's a sin
Det är september 1981 i London och Soft Cell toppar listorna. 18-årige Ritchie Tozer åker från Isle of Wight för att börja på universitetet. I London lämnar Roscoe Babatunde familjehemmet efter att hans föräldrar gjort en chockerande upptäckt. Och Colin Morris-Jones anländer från Wales börja en ny karriär på Savile Row. De tre unga männen möts och livet blir aldrig mer detsamma.