Jag är huligan
Det är derby i Göteborg och spänd stämning på gatorna runt Gamla Ullevi. Inne på en bar väntar en grupp män otåligt i jakten på slagsmål.
Koppar har levt ett våldsamt liv. Nu funderar han över om han gillar den person han ser i spegeln idag.