James May Laga mat!
James vill bevisa att beviset ligger i puddingen, när kakor, vaniljsås och smulpaj finns på menyn idag. Med lite hjälp av Nikki blir hans Viktoriakaka en triumf, medan ett återbesök i ungdomen resulterar i en ”Spotted Dick”.