Jeff & Some Aliens
Jeff styr en tonårstjej med hjälp av robotar för att övertala sin brorsdotter att följa sina artistiska drömmar.
Jeffs far är döende och Jeff försöker rädda honom med en utomjordisk apparat som använder sig av skrattets helande kraft.
Jeff använder en utomjordisk maskin som ändrar hans minne och ger honom högre självförtroende.