Joint Venture
Seed
Marijuana legaliseras äntligen i Brasilien - men Biriba står inför ett dilemma: Ska han börja följa lagen eller fortsätta på brottets bana?
Going Legit
Biriba försöker göra sig av med Salim och ingår ett partnerskap med Vini i ett första försök att få igång butiken.
Biribas ekonomiska problem förvärras när konkurrens dyker upp i området. I ett försök att förbättra försäljningen anlitar Vini en marknadsföringsbyrå. Under tiden måste Salim kolla upp en förrädare.