Kamikaze
Den vilda och charmiga 18-åriga Julie har allt - skönhet, ungdom, rikedom och ett kärleksfullt hem - men efter att ha förlorat sin familj står hon inför en existentiell kamp med sorg, död, förtvivlan och att hitta en väg tillbaka till livet.
Before and After
Julie kämpar med både förlusten av sin familj och vad hon ska göra med resten av sitt liv.
Julie flyger jorden runt i oändlighet i hopp om att avsluta sitt liv på samma sätt som sin familj.