Kosmoo
Robbes hund Kosmoo har blivit påkörd av en bil. Med hjälp av bioniska delar lyckas Ellis och Robbe rädda Kosmoo och med en sån superhund är det lätt att lösa stadens problem med ohederliga invånare.