Last Man on Earth
I ett försök att befolka jorden igen försöker Carol få Phil att gifta sig med henne.
Phil och Carol ska gifta sig, men Phil känner ingen entusiasm för det. Senare stöter de på en annan överlevare, Melissa.
Phil är svartsjuk. Nykomlingen Todd skapar osämja mellan honom och Melissa. Phil försöker skilja på dem, medan Carol försöker föra dem samman.