LEGO Pixar: Klosstoons
Tålamod är en björn
När sommarsolståndsmagi vid en uråldrig stenkrets ställer till det för Meridas bröder söker hon upp en gammal vän för att få hjälp.
Medan Dash och Violet försöker övermanna Syndrome kämpar Bob mot sin svåraste fiende hittills: middagen.
Marvins alltför försiktiga föräldraskap under en utflykt får Nemos skolklass att hamna i knipa!
Det är talangtävling och Miguel behöver stöd från sin familj för att sjunga en vinnande sång.