Level Playing Field
Midnight Basketball
En titt på Midnight Basketball - ett ungdomsprogram som startades i Maryland 1986 för att få bukt med ökande brottslighet - visar var idrott, etnicitet och socialpolitik möts.
Missclassified
En närmare titt på händelserna som låg bakom NCAA:s skapande av begreppet "studentidrottare" knyter den historien till en bredare nutida trend i det amerikanska näringslivet: att undvika att klassificera arbetare som "anställda".
En granskning av hur den förändrade invandringspolitiken gentemot Centralamerika under Trumpadministrationen påverkade hästkapplöpningsbranschen.
Avsnittet undersöker var idrotten och politiken möts genom att titta på dambasketlaget Atlanta Dreams banbrytande roll i valet av senator Raphael Warnock och den pågående kampen mot försöken att minska valdeltagandet i Georgia.