Ligas
Brottmålsadvokaten Lorenzo Ligas, som är känd för att ta sig an tuffa mål i Milano, jagar rättvisa samtidigt som han hanterar privata och yrkesmässiga utmaningar.
Jack Zero accepterar Petrellos erbjudande om pro bono-försvar och förråder Ligas.
Ligas och Marta hanterar privata utmaningar och en klient som är omöjlig att försvara.
Ligas, vars privatliv ligger i ruiner, representerar en provokativ radiopratare.