Lördagsklubben
Jamie förstår inte varför hans granne, gamle herr Johnston, är så vresig och varför han tog hans fotboll. Kan gänget hjälpa honom att se saker och ting ur herr Johnstons synvinkel?
Tian tycker om att jobba för sig själv på bildlektionerna, men Granda får honom att se hur fantastiskt det kan bli om man jobbar ihop.