Lördagsklubbshistorier
Bygga en koja
Idag lär Granda Jo hur man bygger en rolig koja inomhus med hjälp av helt vanliga saker och lite fantasi.
Fågelsång
Idag lär Granda Jo hur man kan känna igen fåglar på deras olika läten, så som koltrastar, rödhakar och sparvar.
Idag pratar Granda och Jo om himlen; de diskuterar planeterna, stjärnbilder och stjärnor.