Love Club
Love Club, en bar som queergemenskapen besöker, riskerar att läggas ner på grund av ekonomiska problem. Följ berättelserna om Luz, Tim, Rose och Zhang. The Love Club är scenen för deras liv: en plats där sex, kärlek och vänskap uttrycks i oväntade händelser och utan könsregler.