Love Overboard
Gör dig redo att kasta loss med "Love Overboard"! Stig ombord på en lyxyacht där heta singlar är redo att mingla och hitta kärleken. Men det finns en hake... att få tillgång till yachtens extravaganta bekvämligheter blir inte så enkelt. Under resans gång tänds gnistor, allianser bildas och hjärtan krossas. I slutändan kan bara ett par stå som segrare. Vilka når toppen och vilka blir strandsatta?