Lucrecia: A Murder in Madrid
Mordet på en invandrarkvinna i ruinerna av en nattklubb i Madrid 1992 chockade det spanska samhället och framkallade en social reaktion utan motstycke. Lucrecias berättelse blir en resa till hatets rötter.