Lycka till Charlie!
Familjen Duncan håller på att vänja sig vid den överraskande ankomsten av sitt fjärde barn, Charlie. När föräldrarna Amy och Bob återvänder till jobbet låter de sina tre äldre barn ta hand om familjens senaste tillskott.