Malditos
Water
Efter att Saras familj delgivits vräkningsbeslut ingår hon en farlig allians med sin försvunne man Miguels svurne fiende.
The Curse
När Miguels heliga figurin hittas måste Sara och Tony dämpa gruppens rädslor kring vad det innebär för deras saknade patriark.
När Tony fortsätter försätta familjen i fara med sina vårdslösa beslut tvingas Jo kliva fram och agera på egen hand.
Jo avslöjar Tonys djupaste hemlighet, vilket orsakar en spricka i den redan sköra tråden mellan bröderna.