The Confidante
Émilie
Efter att Chris försökt få överlevarpengar utger hon sig för att vara Vincent för att bli vän med Myriam, vilket gör Émilies partner misstänksam.
I sin nya roll som anställd på Stand for Paris anklagar Chris andra offer för bedrägeri – vilket får Léon att undersöka saken.
I väntan på att Chris ska åtalas anförtror sig Léon till Myriam – som nu måste ifrågasätta allt hon trodde att hon visste.