Rematch
En miniserie baserad på schackkampen mellan Garry Kasparov och IBM-datorn Deep Blue.
Det är dags för århundradets uppgörelse - Garry mot Deep Blue, en dator som analyserar 200 miljoner drag i sekunden.
Garry har försvunnit och konfronterar sitt förflutna. Kan Helen trigga hans ego och föra honom tillbaka?
Allas demoner kommer upp till ytan. Garry måste sålla det verkliga från det overkliga. P.C. tappar kontrollen.