Mannen Som Falt
In June of 1994, Jan Wiborg fell naked from his hotel window and died. His involvment in Oslo's airport relocation raise questions about his death.
In 1988 the government wanted Hurum to be the site of Norway's new major airport. Fog reports favored Gardermoen, to Wiborgs protest. Why did he die?
What happened in room 307? Author Knut Lindh and Wiborgs friends suspect murder. 25 years later, forensic expert Eva Ragde studies the clues.
Old school Oslo "street rat" Arne Tollefsen claims to have the answer to the Wiborg case. A mystery informant surfaces. A conclusion is reached.