Mexiko med Eva Longoria
Skådespelerskan Eva Longoria utforskar Mexiko för att lära känna dess rika och mångsidiga matkultur.
I Mexikos södra bergsregioner finner Eva magin i Oaxaca, en region som kan skryta med landets absolut finaste råvaror och kockar som vet att använda dem. Del 6 av 6: Oaxaca.
Eva är i regionen Nuevo Leon som gränsar mot Texas, ett område präglat av hårda levnadsförhållanden, något som även skapat ett innovativt kök. Del 2 av 6: Nuevo Leon.
Hamnstaden Veracruz har tack vare sitt strategiska läge historiskt setts som porten till Mexiko. Det är även här som det mexikanska köket en gång tog sin form. Del 4 av 6: Veracruz.