Stanley Tucci i Italien
Skådespelaren och matälskaren Stanley Tucci återvänder till Italien för att förstå landet genom dess matkultur. Från pastaform och sås till lokala råvaror visar han hur maten hänger ihop med platsen och människorna - och varför köket säger så mycket om italienarnas identitet.