Million Dollar Listing New York
Fredrik ordnar en privat visning medan Michael kommer över en ny fastighet. Ryan arbetar med en klient som har ett ovanligt husdjur.
Michael och Fredrik arbetar gemensamt med en fastighet, vilket snart leder till konflikt. Samtidigt visar Ryan upp bostäder för ett gift par.