Monarch: Legacy of Monsters
Cate skakas återigen av en chockerande hemlighet efter att ha överlevt Godzillas attack mot San Francisco. Hon ger sig ut på ett världsomspännande äventyr bland monstruösa faror för att lära sig sanningen om sin familj och den mystiska organisationen Monarch.