Monty Dons spanska trädgårdar
Centrala Spanien
Monty Don reser till Spanien och utforskar landets rika och mångsidiga historia och kultur, och såklart besöker hans trädgårdar i landets varierande landskap. Först ut är landets centrala regioner, från viktiga historiska kejserliga palats till moderna designer anpassade till klimatförändringarnas utmaningar. Del 1 av 3.