Morph
Twin Decks
Morph och Chas larvar runt med ett mixerbord och upptäcker att de är grymma på att DJ:a!
Portable Hole
När giriga Chas roffar åt sig glasyrbullarna, bestämmer Morph att det är dags att lära honom en läxa. Allt han behöver är ett portabelt hål.
Morph hittar en lott och bestämmer sig för att driva med Chas. Men tänk om Chas faktiskt har vinstlotten.