Myllerdalsposten
BURT! The Musical; Sunday No FunDay
Angus får tillbaka Burt från återvinningen. Angus säger åt Parker och Russell att de måste ge sig iväg.
Parker hjälper Lily att få en upprorisk uppfinning under kontroll. Angus blir till ett barn igen.
Parker tappar bort en av Russells tänder. Parker försöker se till att Angus njuter till fullo av "Free Toast"-dagen.