Nemesis
Var är mina pengar
Efter att nästan ha förlorat jobbet efter en avbruten razzia får Sylvia ett oväntat tips.
Husets regler
När tvivlen på Sylvias dödshot börjar öka måste hon göra ett val: hennes utredning eller Julius.
Sylvia och Lars gräver djupare i Martin Heezinks bakgrund efter att ha guidats av Ninas podd.
Efter en ödesdiger läcka misstänker Sylvia att en kollega är korrupt. Lars försöker betala av en skuld.
Ninas genombrott utgör ett hot mot både henne och Julius. Tillsammans försöker Sylvia och Koppers rädda Julius.