Furious
Från exekutiva producenten Liz Meriwether. FBI-agenten Alice Black (Emmy Rossum) jagar en mystisk och beräknande kvinnlig seriemördare (Lola Petticrew). Båda söker rättvisa på sitt eget sätt, och när deras liv flätas samman suddas gränsen mellan rätt och fel ut.
Alice och Dannys bilresa leder till svåra insikter, både privat och i arbetet. Ett fall från Noras förflutna hinner ikapp henne. Catherine väljer ut sitt nästa mål.
Alices tålamod med Marshall når bristningsgränsen. Samtidigt inleder Catherine en ny romans och försöker lista ut hur hon ska få sitt senaste offer att tala.
Ett oväntat möte med Catherine får Alice att anta en falsk identitet för att vinna hennes förtroende. Spänningen stiger när relationen fördjupas.