Night has come
When a group of high school classmates – Yun Seo (Lee Jae In), Jun Hui (Kim Woo Seok), Jeong Won (Choi Ye Bin), Gyeong Jun (Cha Woo Min), Da Beom (Ahn Ji Ho), and So Mi (Jeong So Ri) – head off on a class retreat, their innocent game of “mafia” takes a deadly turn. Mysterious texts reveal that one of them is a real killer, forcing the students into a terrifying fight for survival. As tensions rise and lives are lost, they must use every ounce of cunning to unmask the murderer before it’s too late. Will the citizens succeed in unmasking the “mafia”? This 2023 South Korean drama series was directed by Lim Dae Woong.