No Man's Land
No Man's Land utforskar det syriska inbördeskriget ur Antoine, en ung fransmans ögon. Under sökandet efter sin försvunna, förmodat döda syster slår han följe med en grupp kurdiska kvinnosoldater.
Vid den kurdiska basen förhörs Antoine av en YPJ-officer. Han kan inte bevisa sin berättelse och behandlas som en IS-fånge. Nassers, Iyads och Pauls ankomst -- tre brittiska jihadister -- förändrar maktbalansen mellan IS och kurderna.
Antoine följer med Saryas kommandostyrka när de ska spränga en bro. I IS-byn finner sig de brittiska jihadisterna till rätta med sitt nya liv under Islamiska statens styre.