Non Non Biyori
Hotaru Ichijo should be having major culture shock after she goes from a school in Tokyo to a tiny school in the countryside. It’s not the big city but there are still plenty of adventures to look forward to as Hotaru learns that “home” really is where the heart is in NON NON BIYORI.
Hotaru Was Really Mature?
Renge, Hotaru, and the Koshigaya siblings help Kazuho to plant seedlings in the Miyauchi's garden; Hotaru is older but gets embarrassed when Konomi sees her acting childlike.
Natsumi breaks a planter while playing ball with Renge's older sister, Hikage, who is back from Tokyo; after some debate they try to find Natsumi's mother to come clean.
Hotaru builds a small robot from a kit as a free study project, and dresses it as Komari riding a dog; the robot escapes and goes on an adventure.