Number One on the Call Sheet
Några av Hollywoods största stjärnor berättar om sina resor mot huvudrollerna som förändrade spelplanen. I öppenhjärtliga intervjuer riktar de strålkastaren mot topparna och dalarna inom sitt yrke, genombrottsögonblicken, framgångens ritningar och den kommande generationens enorma potential.