On Call
I kölvattnet av en tragedi tar LBPD-utbildningsofficeren Traci Harmon sig an en nykomling, Alex Diaz, som inser redan första dagen att jobbet är svårare än vad han trodde.
Laws Of The Universe
Ett kaotiskt gatuövertagande visar att våra poliser är grovt underlägsna i antal, vilket avslöjar filosofiska klyftor inom West Division.
Diaz får veta att Harmon har fiender inom West Division och börjar frukta att hon inte går att lita på.
Harmon försöker desperat hitta en ledtråd och slänger ut regelboken, vilket resulterar i ett stort genombrott och en dödlig uppgörelse.
När Diaz familj hotas inser Harmon att hon måste bryta mot sina egna regler för att lösa det.