On the Roam
Revival of the Rumble
Inspirerad av vintage DAH Hill Climbers sätter Jason ihop ett team av MC-byggare och roamers för att väcka liv i de hundra år gamla motorcyklarna. Kommer de att skriva historia?
Painting With Light
Jason träffar en av sina förebilder: fotografen Todd Hido. De jobbar tillsammans med hantverket och det visuella, och inspirerar varandra i sina konstnärliga ansträngningar.
Jason, Jeremiah Armenta och Max Schaaf upplever både prövningar och triumfer när de slår sig ihop för att blåsa nytt liv i en flotta Knucklehead-motorcyklar från 1936.
Jasons färd leder honom till gitarrmärket Gibson. Han och Slash bygger om ikoniska instrument som påverkar musiken han älskar och avslöjar historierna bakom dem.
Jason ger sig ut på ett nytt äventyr där han ska bygga om en Rolls Royce Phantom från 1920-talet med en elmotor och en board track racer från 1910-talet till en elcykel.