Outer Range
En ranchägare som kämpar för sin mark och familj upptäcker ett obegripligt mysterium i Wyomings avlägsna vildmark.
Tomrummet
Wyoming-ranchägaren Royal Abbott upptäcker ett outgrundligt mysterium vid sin tomts kant, vilket sätter igång en katastrofal händelsekedja.
Abbott-familjen konspirerar frenetiskt för att dölja sina brott men kan inte lista ut vad som hänt med Royal.
Utredningen av den saknade Tillerson-broderns försvinnande tvingar Royal att liera sig med Autumn, tills Amy gör en osannolik upptäckt.
Medan ryktet om Tillerson-mordet sprider sig, förhör sheriff Joy Abbottfamiljen, vilket tvingar Royal att satsa mer än han har råd att förlora.
Royal går på uppdrag att reda ut den gäckande mörka mineralen som finns på hans mark, bara för att förstärka rivaliteten med Autumn.
Med familjeband som börjar gå sönder, vidtar Royal våldsamma åtgärder för att bli av med Autumn, men gäckas när han upptäcker att hon har manipulerat någon i hans närhet.