Outsiders
Fuck For Forest - porr för att rädda regnskogen. Genom att ha sex offentligt samlar Tommy och Leona in pengar till regnskogen.
Tunnelfolket- en natt under jorden. Under Stockholms yta, i tusentals mil av tunnlar, vattenledningssystem, okända gångar och hemliga prång pågår en livsfarlig lek. Det kallas Urban Exploration.