Ullared
Maggan och Gittan från Göteborg är exalterade över att få se idolen Robert Wells. VDn Boris är lite bekymrad när solen strålar. Kjell, Rose-Marie och deras döttrar kommer till Ullared.
Komikern Peter Wahlbeck och hans son har tagit in på campingen för att sälja lite grejer. Han gjorde Ullared känt med sin låt om Ullared 1994.
Elin och Frida från Växjö är partysugna och har bokat en stuga på campingen och de tar också en sväng på Erotikvaruhuset i Ullared. Ghassan driver både glasskiosk, korvkiosk och taco- och fruktförsäljning utanför varuhuset.
Radiopratarna Kjell Eriksson och Paul Haukka har kört ner från Stockholm för att handla billigt i Ullared. Morgan på lagret visar upp sin ögonsten, den vita BMWn, som står välvårdad i garaget.
Efter två veckors shoppande ska Rose-Marie, Kjell, döttrarna och mängder med shoppingfynd in i bilen för transport hem till Skåne. Boris leder en fisketävling med stammisarna Maggan och Gittan. Morgan får åka raggarbil.
Morgan har det stressigt på jobbet och ett gäng lärarinnor från Sundsvall är på bussresa till Ullared för att shoppa.