Oxen
Säsongsavslutning. Oxen och Margrethe försöker desperat att hitta avgörande ledtrådar i utredningen. Samtidigt kallar Danehof till ett akut möte. Mossman vill berätta sina planer, men frågan är om det överhuvudtaget går att lita på någon?