Paul American
Sport- och underhållningsstjärnorna Jake och Logan Paul gläntar på dörren till sin nya satsning: en realityserie om familjen.
Logan och Nina förbereder sig för sitt gender reveal-kalas, medan Jake åker till Minneapolis med Jutta för att titta till sitt hudvårdsimperium.
När Jakes match mot Mike Tyson skjuts upp måste han hitta en ny motståndare med sju veckors varsel. Logan och Nina åker till Italien på ”babymoon”.
Jake tar med Greg på en ayahuascatripp för att bearbeta familjens jobbiga förflutna. Logan är uttråkad av att vänta på Ninas förlossning.