Peter Mangs - en seriemördares hemlighet
En dokumentärfilmare kommer över låttexten "Under the Radar", skriven av seriemördaren Peter Mangs under hans tid i fängelse. I texten har Mangs lämnat ledtrådar till två olösta mord i Florida.