Phat Tuesdays: The Era of Hip Hop Comedy
Anthony Andersons, Tiffany Haddishs, Steve Harveys, Regina King och fler berättar historien om Phat Tuesdays och hur en man, Guy Torry, gjorde allt för att starta en komedikväll av svarta på The Comedy Store. Det som började som ett experiment i 90-talets Los Angeles blir snart en grogrund för dagens största komiker och gav de svarta rösterna en chans att höras.